Herkesin bu konudaki dusunceleri farkli olabilir arkadaslar.. ben bu sekilde dusunuyorum o nedenle fikrimi yazdim buraya.. sizler benim tam tersimi dusunuyorsunuzdur onu yazar uygularsiniz eslerinizle.. Allah oncelikle hepimize saglikli dogumlar nasip etsin sonra isteyen herkesin esi dostu girsin doguma 😍