Minikumudum_ Iyi akşamlar arkadaşlar ilk hamileliğim ben 10 hafta 3 günlük hamileyim bende herhangi bir belirti olmuyor henüz kilo almadım mide bulantısı falan da olmuyor sizce normal mi?Bebeğim 7 haftalıkken gittim doktora herşey yolunda dedi...Yardımcı olursanız sevinirim...
arzu_glyprk Minikumudum_ evet normal canım demekki şanslı hamilelerdensin bünyeden bünyeye değişiyor bende 18 haftalık oldum bende senin gibi çok rahat geçti bel ağrısı kasık ağrısı dışında 🥰
_kubranurr_ Minikumudum_ benımde oyleydı toplssan 3 defa cıkrtmısımdır ama ıshal oldum fazlasıyla sukur et canım allahın ıznıyle bısey olmaz tadını cıkart
busekndms Minikumudum_ normal canım bende 36-37 haftalık oldum en basından berı hıc bır hamılelık belırtım olmadı sadece son zamanlar ara sıra mıde yanması oluyor baska bısey yok
Tuba_ Minikumudum_ hiç korkma canım bende 21 haftalık oldum başından beri hiç belirtim olmadı sadece belim ağırıyordu bazı günler o kadar 🌹
Minikumudum_ _kubranurr_ inşallah canım ben uyku problemi var sadece arzu_glyprk bende kasık ağrısı başlarda vardı ama çok şükür şuan öyle bişey yok 🥰
arzu_glyprk Minikumudum_ ne güzel işte canım ilerleyen haftalarda olacaktır yine bel ağrısıyla birlikte tadını çıkar☺️
Minikumudum_ arzu_glyprk şuan dediğin gibi tadını çıkarıyorum rabbim hayırlısıyla kucagimiza almayı nasip etsin cinsiyeti belli oldu mu
arzu_glyprk Minikumudum_ Amin inşAllah 🙏❤️ Ben 22 haftada öğreneceğim maalesef aralıkta sabırsızlıkla bekliyorum
Minikumudum_ busekndms anladım O zman endişelenmeme gerek yok eşim bazen takılıyor sende hiç belirti yok diye 😊