seyda0606 Dün doğum yaptım kızlar. Herşey çok iyiydi. İlk kalkışta bile zorlanmadım. Bugün taburcu oldum. Bol bol yürü dedikleri için kalktım ama dikişim cayır cayır yandı. Sızım sızım sızladı. Geri yatamadım bile. Annem eşim halime ağladı. Ne yapıcam bilemiyorum. Doktor normal diyo. Yürüsün geçer diyo yürüyünce oluyo ama 😭
Filiz_ seyda0606 Bende sadece oturup kalktıkça ağrı oluyordu. Yaşadığım birşey değil ayrımcı olamayacağım 😔 Taz zamanda geçer inş.
Yyesimm89 Bende yarın taburcu olacağım spinal de epidural de 2 gün kalıyorsun sürekli ağrı kesici yapıyorlar yarın taburcu yum inşallah bende olmaz yaaa