Dolunayto
Merhaba kızlar ,
Bugün rutin aylık kontrole gittim ve 16+2 haftalığım.Doktor sol tarafta çentik var iki taraflı olmadığı için şimdilik ilaç vermiycem dedi.Çentik ne diye soruğumda rahimden kan dolaşımı vs bişeyler dedi hiçbişey anlamadım bir fikri olan var mı ?