Yktnur Kızlar Salı günü kontrolüm var ve 12+5 olucaz cinsiyet belli olur mu acaba? Sizin cinsiyet ne zaman belli oldu 🌹🌹
iremss Yktnur 12+1 de öğrendm ama riskli bi dönem yanılma payı oluyor bizde olmadı çok şükür yanılma 🙏🏻 Bebişin pozisyonu uygunsa doktor bilgi veriyor
Merve_kucuk Yktnur Kişiden kişiye, doktorun bilgisine ve bebeğin pozisyonuna göre değişiyor. Kuzenim 11 haftalıkken öğrenmişti kızı olacağını
Ipek_ozsyhzry Yktnur ben 12+5te öğrendim yuzde 95kız dedi doktorum :) 21haftalığım ve kızımı bekliyorum 💜🥰🌸🌸🧿
Antalyali_07 Benim 12+1 di ama herkeste belli olamaya bilir bebegin pozisyonuna göre birde dr a bağla kimi dr emin olmadan demek istemez ama bana 12 de kız dedi 36 olacam hala kız🤣🤣
Ipek_ozsyhzry Yktnur inşallah bizim kız gösterrdi hemencik bende beklemiyordum o hafta cinsiyet 95 kız dedi 😂😂