Canım merhaba öncelikle, ben çok pinpirikli biri ve panik atak biri olarak en ufak detayları inceleyen biriyim çakmak erdem Hastanesi Sevil Ateş Eren’e gidiyorum. Tüm samimiyetinle söylüyorum o kadar Güleryüz’lü bir doktor ve o kadar güzel ilgileniyor ki herşeyi anlatıyor ve gereksiz hiç birşey istemiyor. Ben gecenin kaçında kaç defa aradığımı bilirim benimle konusuyor dinliyor için çok rahat çıkıyorsun odasından . 2 arkadaşımın doğumunuzda yaptı hastanenin en yoğun iki doktoru var biri Sevil hanım biri Yasemin hanım olumsuz yorumları inceleme 1. Herkesin hamileliği farklı tek taraflı dinlememek gerekir. Her hastanede yaşanan sorunlar var araştırmaya kalksan çok iyi özel hastanelerde bile yanlış ameliyatlar bile yapabiliyorlar. Ben hastanemden gayet memnunum 80 tl muane ücreti 10 gün ücretsiz gidebiliyorsun bir sorun olduğunda zaten tavsiye ederim 👍🏻