Bahartk19 Merhaba arkadaşlar 40. Haftadayım fakat Arada bi sancım geliyo herhangi bir lekelenmem yok . Ne kadar daha beklerim tecrübesi olanlar ... bebek erkek. @
Kuubra Bahartk19 38 haftaya girmek üzereyiz bizde, kahverengi lekelenmelerim var korkmalı mıyım bilmiyorum?
Zehratopkaya Bahartk19 ilk çocuğum da normal istedim 42 ye kadar gelmedi en son suni sonra sezeryan bunda da 39+5 deyim doktorum 40 da alacak bakalım iki günümüz kaldı inşallah