Bu postu actim diye niye bu kadar sinir yaptiniz anlamadim dun ilk kez bir doktora gittim 10+4 hamileyim ablamin randevusu vardi bende sordum ne zaman muayneye gelmeliyim diye ikili testi kacirmamak acisindan doktorda bana 10 gun sonra gel esinle birlikte ben cok onermiyorum ama sizi karariniz dedi benim zaten 6,5 aylik dogmus oglum var suan 12 yasinda ve yuruyemiyor bunuda soyledim doktora gerekirse erken dogumu engellemek icin dikis atariz dedi sizlerinde fikrini almak istedim hepsi bu boyle postlar aciliyor diye sinir yapmaniza gerek yok yani herkes yasadigini bilir...