Beyaz95
Merhabalar🤩12haftalik hamileyim,11haftada ultrasona gitdim,ancak bebeğimin kolları çok ufaktı,elleri yoktu.Doktor hicbirşey söylemedi,sorun yok,sadece 1hafta sonra gel dedi,tedirgin oldum siz o haftalarda ultrasonda çoçuğunuzun kollarini,bacaklarini net goruyormuydunuz?!🤔🤦