MirayAydan 25 hafta 4gunluk hamileyim bebeğinin kalbinde parlaklik (hiperekojen odak)olan anne varmi yada bilgisi olan varsa yaza bilirmi ne zaman geçiyor ne önerirsiniz 2li test falan yapdirmadim.