[silindi] evet çok gerekli hayatta bir kere evladimizin kaburgasini böbreğini kalbini midesini bu kadar ayrıntılı görüyoruz. Anne karnında varsa bir anomali teşhis edilip varsa imkan anne karnında yoksa doğumdan sonra müdahale edilebiliyor. Sadece bu da değil annenin böbrek genişlemesi, serklaj gereklimi? Varsa annede kist doğumda müdahale edilir mi bunlara da bakılıyor. Çok güzel bir duygu bebeğini karnında o kadar ayrıntılı görmek elini tırnağına kadar hissetmek.
Ben aldirmayacagim zaten ne gerek var diyenlere bakmayın siz Allah'tan gelen başımız üstüne bebeği aldırmak veya aldirmamak değil bilinçli anne baba olmak doğduktan sonra varsa bir anomali hayatımızı ona göre ayarlamak bizlerin yavrumuza karşı sorumluluğu.
Maddi olarak da 200-300veya daha üstü bir para biz bu parayı neye harcamıyoruz ki?
En basiti sigara içiyorsa eşin 1 aylık sigara ücreti. Veya bir bot mont parası. Aylık mutfak alışveriş parası