Zeyd22 Htcakn Htcakn Eczanede su geçirmez bant var onu hastaneden taburcu olduğun zaman hemen önce yapıştırıyorlar sen eve gidince duş alıyosun su geçirmiyo yani siz sorarsınız doktorunuza tekrar
Sirkencubin Htcakn 1 ekimde sezeryan oldum doktorum 3 ekimde dus al sargiyi da cikar dus sonrasi orayi iyice kurula nemli kalmasin dedi. Hemen contractubex De basladim.
2lokummannesiii Htcakn canım ben hastaneden çıkarken benim bandajı çıkardı ve ılık su tut ameliyat yerine öyle duş al dedi. Yani çıktığım gibi aldım. Ve bandajsız.
Htcakn Soyledi de emin olamadim sargisiz yapan varmis bide ne zaman dus alabilirdim onu unuttum o anki heyecanla
Fatma1663 Bende sargı yoktu doktor sprey sıktı o sprey tutuyordu eve gittiğinde duş alabilirsin demişti
Naze2151 Fatma1663 aynen banada öyle dediler sargıyı hastanede çıkartıyorlar bunlarinki niye sargılı acaba
Fatma1663 Denizsu10 Hayır hatta yıkanınca insan rahatlıyor. Benim birde sütüm hemen gelmedi. Gelsin diye her gün duş aldım
Nurr Htcakn sargimla almıştım galiba 2.veya 3.gun de sonra çıkardım aslında doktorum daha öncede alabileceğimi söylemişti ama korktum almadım alınca çok rahatladım o ayrı ☺️kendinizi çok yormadan eğilip kalkmadan ayakta dus alabilirsiniz