ozlemkaramann Seymaucan merhaba 23+5 günlük hamileyim 3 haftada öğrenmiştim gebeliğimi o. Günden beri kullanıyorum 32 haftaya kadar kullan dedi doktorumuz
Dyglila Seymaucan içiyodum canım zararı yok doktorum kullandırıyordu 32.haftaya kadar ikisini kullandım 32 den sonra corasprin kullanmayı bıraktım
Ikigozumuncicegi Seymaucan ben 2 kayıptan sonra kullanmaya başlamıştım oksapar a. Coraspin vermedi doktorum ama 🤷♀️
miniknokta Seymaucan ben de oksapar ve ecopirin aynı anda kullanıyorum doktorum öyle kullanmamı söyledi, 34. Hafta gibi bıraktıracakmış ecopirini
Bsrtrcl Arkadaşlar selam, bende de kan pıhtılaşması varmış ama daha hamile değilim doktorumda kalınca iğneye başlarız dedi. Ama şimdi bişi kullanmana gerek yok dedi.. Şimdi kullanmamak sakıncalı mı ya? Birde 5 haftalık falan öğrendiğimizde iğneye başlasak geç mi kalcaz ki?
Riskli_gebelik Bsrtrcl ben gebelik öncesi folk asit b12 ve corasprin kullanmaya başladım 6 ay içinde hamile kalamazsan gel dedi doktor.2 kaybım var bu konuda normal doktorlar çok önemsemiyor bence riskli gebelik uzmanına gitmeli .
Mucizebebegim3 Seymaucan Ben sadece kan sulandirici igneyi kullaniyorum corraspini kabul etmedm canim