Cansummm Tamam benimde düşüklerim oldu 2 tane ondan sonra genetik laboratuvarın da pıhtılaşma sorunum olduğunu öğrendim. Şuan kan sulandırıcı iğne ve coraspirin kullanıyorum doğuma kadar da kullanacağım bunları