MirayAydan Merhaba sevgili anneler.Bebeğinin kalbinde parlaklik (hiperekojen odak )olan anne varmi ve ne zaman geçti ne yapmam gerekir bilgisi olan varsa rica etsem yaza bilirmi şuan 25 hafta 4 günlük haftayim 2li test falan yaptirmadim.