Tugce1803 bende bilemiyorum ki belki ilk andan tuttuysa diye düşündüm belirtiler e göre diye ama silik bi çizgi bile yoktu test de belkide psikolojik olarak etkilendim o yüzden yaşadım o belirtileri adet olursam da zaten yoktur olmaz da geçerse ona göre test i tekrarlarım 😣