Serapkilinc Ben zorunlu sezaryen oldum yüksek tansiyondan dolayı. Ama asla pişman değilim iyiki de olmuşum. İnsanlar gerçekten abartıyor. Ameliyat oluyoruz tabiki ağrı olucak ama dayanılmayacak birşey yok. Zaten iğne yapıyorlar çok rahatlatıyor. Korkmayın 🥰 25 gün bitti bugün ve ben hamile kaldığım kilonunda altındayım. Biraz bünye meselesi bütün hamileliğim boyunca 8 kilo almıştım zaten. Vücut kendini zamanla toparlıyor merak etmeyin 😊