Esesennn 38 haftalık hamileyim ve bir saattir acayip hareketli. Nst dün 60 çıktı. Ve şuan bebeğin hareketleri sanki kasığımda çok değişik. Doğum yapanlar ya da benim gibi bir durum yaşayanlar var mı??
Linesarye Esesennn ben 32 haftaligim kasigimda hissediyorum hareketlrni bazen cok acıyor.. bende endişelendm neden diye
Esraygtf Esesennn bende kasığımda hissediyorum 33 haftalığım ayakları yada elleriymiş ultrasonda açıklığa kavuşmuştu bu mevzu😂
Esesennn Linesarye hiç olmamıştı böyle ya. Acayip hareketli bir saattir falan. On dkkadır da sankı kasığımda kıpırdıyor. Doktora sormuş muydun sen
Esesennn Esraygtf ayy elleri mi ki😅 döndü çünkü inşallah ters dönmemiştir pozisyonu bozmamıştır. Sancı ile birlikte olunca doğum mu başlıyor diye düşündüm
Esraygtf Esesennn bende sormuştum meğer elleri ordaymıs. Yada ayaklarını kafalarının tepelerine cıkarıyorlar o zamanda ayaklrını hissedersiniz
Esesennn Esraygtf ayy sıpama bak😅 böyle bir şey hiç yaşamamıştım ya acayip hareketli şuan. Dün nstye girdim kılını kıpırdatmadı şimdi çıldırdı sanki
Esraygtf Esesennn nstden pek hoşlanmıyorlar sanırım bende dün girdim nstden önce ve sonra savaş verdi içerde ama nstde cok az oynadı 🤷🏼♀️ Zamane bebeleri 😂
Esraygtf Esesennn bende hiç korkcağımı düşünmezdim 33 hafta bitmek üzere benide yavaştan bi korku sardı :/
Esesennn Esraygtf bir de beni düşün 🙄38.hafta gece öyle sancılanınca Allahım ne halt yicem şimdi dedim😅
Esraygtf Esesennn evet senin cok yakın hayırlısı ne zamansa o zaman gelsin inşallah canım sağlıkla al kucağına 🙏🏻
Esesennn Irem_mom89 bebek hareketi mi emin misin. Benim de o haftalarda ley olmuştu sanki vajinama vuruyordu. Meper bebek dönüyormuş