Tatlışş annişler 13+5 haftalık hamileyim daha önce beynimde baloncuk oluştu ve ameliyat geçirmiştim. Tıp fakültesinde ameliyat olduğum için doktorum hamilelik kontrollerimin doğumumun orda olacağını söyledi ama inanin ki çok gönülsüz gidiyorum. Aşılama ile hamile kaldım hamile kalana kadar prof. Doktor ilgileniyodu memnundum doktorumdan ama doktorum hamilelerle ilgilenmiyo. Bence normal polikinliğie gitmek zorunda kalıyorum. Ama her ay oranın doktoru değişiyor. Dün kontolümde rahim ağzı uzunluğuma ve kasılma gücüne bakmak istedi doktor ve vajinal muayane yaptı. Ben istemedim ama bakmam gerekiyo diyince daha bişey diyemedim. Çevremde sorduklarımda hiç kimseye doktor son haftalarına kadar vajinal muayane yapmıyo dediler. Bende rahatsız oluyorum bu durumdan. Çocuğum kaç kilo kaç cm olduğuna dair bişey bilmiyorum. Ultrasyon kağıtlarını bile vermiyolar. Doktora normal ultrasyon bakmicakmısınız diyorum. Hayır ben gördüm bebeği diyor. Ne bi ultrasyon kağıdı ne bişey vermiyolar. Beni oraya mecbur bıraktıkları için sinirlerim çok bozuluyo biraz uzun oldu kusura bakmayın. Napcağımı bilemez oldum kafam karışıyo. Rahim uzunluğuna falan illa vajinal muayane mi yapıyorlar. 24. Haftamda tekrar bakacağını söyledi.