gurcem bana da 16. Haftada doktorum pipi var dedi usg fotosu da verdi ama ben nedense ekranda gördüğümün pipi olduğuna kanaat getiremediğim için başka doktora gittim, bacak arasında bir şey var ama %100 erkek diyemem ama yine de sen erkek gibi düşünebilirsin dedi. Böyle muallakta kalmak daha kötü 😓 Detaylıda kesinleşir diyorum ama yukarıda bir anne; kendi arkadaşına doğuma kadar söylenen erkek olduğu halde doğumda kızı olduğunu anlatmış. Bir kadın doğum doktoru nasıl cinsiyet tayini yapamaz hayret ediyorum 😓