HazelSeren merhaba, ilk bebeginİz sanırım 🤗. İlk kızımda uni baby ıslak mendil, şampuan olarak dalin, sebamed pişik kremi ve prima yenidoğan kullanmıştık. Bu perşembe 2. Kez doğum yapacagım inşallah ıslak mendil olarak sleepy bambu,bez olarak sleepy , şampuan jonnyses baby (yanlış yazmış olabilirm)pişik kremi olarak da bepantol kullanmayı düşünüyorum.