Nermink [silindi] ömer asaf kulağa daha karakterli geliyor. Eymen ismi her yerde var. Hatta Yiyenim adı da : umut eymen
Zeynepmina Eymen cok güzel yaniiiii her isim cok konuluyor Ali binlerce var Mehmet binlerce var Eymen söyleyince cok var deniliyor bence cok güzelllllllll olduğu icin kızkanclık tepkiler bunlar