Buse_ilkim Merhaba 👋 bütün 10+0 ama ultrasonda 10+3 miniğim bugün gidip gördük doktorumuza cinsiyet sorduk ve erkeğe benziyo dedi bacak arasına baktı ve bir çıkıntı gördük %80 erkek dedi sonradan değişir mi cinsiyeti artık karnımı sevmek istiyorum oğlum yada kızım diye
ZAsk Buse_ilkim Kız ve erkek bebek genital organı bu dönemde aynı hemen hemen. Henüz çok erken. İlk hamileliğimde 16 haftada kız denip 24 haftada erkek olduğunu öğrendik. Sağlıkla kavuşun İnşallah.
Mlsblnsy Çok erken daha ben 13 haftaligim kız dendi büyük ihtimalle kız dedi doktor ama ben bile hala değişir belki kesin değildir diye tereddüt edip kimseye söyleyemiyorum
ezoterik Daha erken canim pipi ile kordon karisabiliyor ben 14te gittim kiz dedi 18de gittim evet kiz dedi bu arada baska bir doktora gitmiştim o da kiz dedi ama burda öyle çok hikaye duydum ki hala şüpheliyim😄ayrintiliya giricem 10 gün sonra onu bekliyorum o da kiz derse alisverise baslicam ufaktan🙈
ezoterik Buse_ilkim Evet canim tabiki hepimiz için önce sağlık ama merak ediyoruz ister istemez napalim😄 bi de her iki tarafin ilk torunu olacak esimin tarafinda da kiz yok hep erkek o yüzden merakla bekleniyor🙈
elif1234 13 . Haftalik kiza benziyor dediler 14+4 ciktik bugin erkek dedi buda pipisi dedi🤣🤣 bir haftada nasil cikti o pipi anlayamadim