busra-mutluanne1 Davetsizmercimek evet normalde erken , 12 haftalığa kadar folik asit kullanılıyo sonrasında decavite başlanılıyodu niye erken verdiler bilmiyorum canım benim doktoruna sor istersen
elif_badeninannesi Davetsizmercimek bazı gebelere erkenden yazıyorlar diye biliyorm cok mu zayfsn tahlil sonuclarn nasl cıktı.
Ipek_ozsyhzry Erken bence ben 3ay folik asit kullandım foligi bıraktıktan sonra aynı hafta decavite başladım 13.haftamda 21haftalığım ve doğuma kadar kullanacağım doktora sor canım sen erken gibi
Mlsblnsy Banada erken verdi sağlık ocagimdaki doktor ama aralığa kadar sen bana gelme bunuda folik asiti bırakınca 3 aydan sonra kullanmaya başla dedi aralığa kadar gitmeme gerek olmadığı için O gidişimde vermişti duruyor daha kullanmaya başlamadım 13 haftaligim salı günü doktora gidicem sorarak folik asiti bırakıp ona başlayacağım
Adimadim Bana doktor vitamin vermiyor folik asiti 2 hafta oldu birakali 14 haftamizdayiz herseyden yemeye calisiyorum fazla abartmadan insallah bir eksikligini yasamayiz