Bnbalik Midemm çok yanıyor öyle böyle değil hiç durmadan birsey yesem de yemesem de yanıyor gaviscon verdi doktor hala yanıyor 31.haftalık oldum
Nermin2020 Bnbalik ya cok iyi anliyorum benimde aynen oyle hatta dun gece agladim bende 31+1haftaligim.gece sicak sut icdim birazcik azaldi ama genelde hep yaniyor
Burcu77 Bnbalik cay bardagina soguk sut koyup 3 yudumda ic canim ben denedim iyi geldi gaviscon kullanıyorum bende genelde ama sutu dene bakalim😊