46_mngm_46 bende yirmisekiz haftalık hamileyim canım benimde karnımın altında iki gündür ağrı vardı döneniyorum yerimden kalkarken zorlanıyorum tuvaletimde sürekli var gibi bebeğimin hareketleri var ama ağrı için gittim bende nts normal çıktı sende bi baktır erken doğum riski falan var mı diye doktor dinlendiğinde geçmezse falan sıkıntı dedi ben bu sıra çok ayakta kaldım ondan olabilir diye düşünüyorum sende bi baktır erken doğum riskin var mı diye yinede bence