Kbrahrl Kızlar merhaba. Ben yaklaşık 5 haftalık gebeyim daha kese göremedik betanın yükselmesini bekliyoruz. Progesteron ilk 14.85 çıktı bugün 13.11 çıktı Betan çok güzel yükseliyor dedi sadece doktor pek açıklama yapmadı ama düşük önleyici progestan verdi sizce bir sorun mu var?
aslimutlu1 Kbrahrl biz 6. Haftada keseyi gördük 7. Haftada kalp atıslarını duyduk . Kendini kasma , rahat ol akısına bırak canım . Gec döllenme oluyor bazen . Bunları düşünüp kendini strese sokma .
ZulemEsra Benim de ilk gebeliğim tecrübeli sayılmam ama benimde kesem hemen görünmemişti. Dış gebelikten şüphelenip yeniden kan tahlili istedi ve aynı şekilde progestan verdi. Şuan 31. Haftadayız ve bi sıkıntımız yok şükür canım. Daha tecrübeli annelerimiz belki daha iyi aydınlatır seni.