Beyzanurlina Kelebek7 ben kullanıyorum kokusu cok kötü deyilmi sizcede 🥴 mom vital vitamın kullanıyorum içinde olmasına ragmen ek olarak kullanıyorum bide doktorum bı sakınca gormedi 34+4 haftalıgız
Kelebek7 Melegimm19 bende 26 haftalık bebegım kılosu 793 grm ıyı dedı ama Bunu verdi bana sence ıı gelır mı
Melegimm19 Kelebek7 ben memnunum canım 3.ayında başlattı doktorun doktorun kilosu iyi diyorsa gerisine takılma 😊 balık hapı yani omega vitaminleri bebek için çok faydalı bu yüzden vermiştir doktorun
Kelebek7 Melegimm19 aynen canm ıı dedı boyu uzun dedı bunu da doğuma kadar kullan dedı sende 6 aylıkken başlamışsın heralde
Esraygtf Kelebek7 geç başlatmıs doktorun sanırım ben 20. Haftadan beri kullanıyorum. 26 da 1 kg dı bebeğim. Sen düzenli iç mutlaka işe yarıyor.
Kelebek7 Esraygtf bana dıger doktorum bırak dedı oyuzden bırakmıştım özel de ki doktorum başla dedı bır ay da kaç grm alır aceba
Esraygtf Kelebek7 canım benim ki 26 da 1 27 de 1200 dü düşün. 31 de gittiğimdeyse 1900 dü kilosu en son dün gittim 2.200 dü. 33 haftalık. Yani büyüdükçe kilo alma hızları artıyor merak etme