Hllcml Kizlar sezeryanla doğum yaptım ameliyathane soğuk olduğundan dolayı bütün Kemiklerim tutulmuş böyle olan var mı doktoruma söyledim kas gevşetici verdi ama fayda etmedi bebeğimi taşıyamıyorum o derece kötüyüm
Momgirl Hllcml Öncelikle hayırlı olsun bebeğin rabbim analı babalı birlikte büyütmeyi nasip etsin Çok normal yengem de sezaryan doğum yaptı 4 saat sıtma geçirir gibi titremişti.Sakin ol kafana takma rahatla geçecek
Hllcml Amin cümlemizin bebeklerini inşallah bende öyle oldum canım ama doğumdan sonrası daha zor böyle tutuluyor kollarım kitlenip kalıyorum karnıma bile ağrı veriyor
Hllcml Amin cümlemizin bebeklerini inşallah bende öyle oldum canım ama doğumdan sonrası daha zor böyle tutuluyor kollarım kitlenip kalıyorum karnıma bile ağrı veriyor
Momgirl Hllcml hiç tedirgin olma yengeme dr.kimisi sabaha kadar titrer diyip üzerine battaniye örtün demişti yengem öğlen doğum yapmıştı sen düşün artık💐