Yilmazmelisa028 Kızlar ben 1 kasımda sezaryenle doğum yaptım bebeğim beni hiç tutmuo anne sütü sağıp veriyorum aventin biberonunu kullanıyorum ama beni etmesini istiyorum nolur yardımcı olun @Naimecan sabitler misin
Deletedmom0019 Yilmazmelisa028 canim senden emince sut gelmiyor biberondan geliyor o yuzden seni almiyor. Keske kasikla yada siringayla destekleseydin seni emerdi ozaman 😉
Kumsalinannesii Yilmazmelisa028 canim basıma gelmedi ama bi videoda görmüştüm göğsüne yaklaştır bebeği sut damlat ağzına gelirse arar belki kolaya kaçıyor alıştığından dolayı.. ins ise yarar
aslimutlu1 Yilmazmelisa028 biberona alısan bebekler cok zor memeyi tutuyor . Kandırmayı dene , olmadı biberonu bırak sırınga ile ver . Alıscak illaki ama zor olucak
Deletedmom0019 aslimutlu1 Evet ilk cocugumda o hatayi yaptim. Dayadim biberonu beni emmedi ne yaptiysam 😞 simdi kizim dogdugunda olurda sutum gelmezse takviyeyi siringa veya kasikla yapicam ve sut gelmesede gelene kadar emziricm 👍🏻
aslimutlu1 Deletedmom0019 geliyor ya süt. Bi sekilde ceke ceke getircek elbet . Bende gelmezse diye , sırıngayla vericem . Memeyi unutmasın diye