hilalcali ilk haftalarda insan kendi kendini çok yiyor hak veriyorum size bende öyleydim.doktorumun bi lafı var bebek doğmaya niyet ettiyse sağlıklıysa her türlü tutunur gelir boştan yere gerilip bebeği de kendinizi de üzmeyin demişti.. hayırlısı demekten başka bişey gelmiyo elden.. sağlıkla gelsin minnoşlarımız