Aile den gelen bi rahatsizlik icin yapiladigini sanmiyorm. Bu butun gebelere oneriliyo yapilmasini isteyen yaptirir tabi ama bunun cocuga bi zarari yok ama yarari da yok cunku mudahale edilemiyo anca dogdukdan sonra teste tabir tutuluyo.. diye biliyorum. ben yaptirmadim bende de seker war doktorum aclik kan sonuclarima bakti gerek gormedik. Zaten yeterince kilo aldim. Bi de seker yuklemesi yaptirip sismek istemiyorm🙈