Htc2604 canım neden telaş yaptın ki? Bende kan pıhtılaşması var ben genetik tanı merkezinde yaptırdım ücret karşılığı biraz maddi açıdan fazla ama ben kayıp yaşamıştım. Devlette 3 kayıp sonrası yapıyorlar.. Benim testlerim 2 haftada çıktı devlette 3 ayda çıkıyormuş.. bebe aspirini kullanmak falan bebeğe zarar verir mi bilemedim yanlış yönlendirmek istemem ama stres yapma derim stres iyi bir şey değil. Daha önce kayıp yaşamadıysan bence hamileliğinin tadını çıkar..