Hatice497 Izmrlm Amin İnşallah teşekkür ederim 🌸🌸 Normalde doktorum kesik atmıyor. Ama kalp atışları sıkıntıya girince artık kesiyorum diyip mecburen kesti 4 dikişim oldu canım 🙈
Hatice497 Gamzecvk Amin İnşallah teşekkür ederim 🌸☺️ Doğru bir karar vermişsiniz içiniz rahat olsun 😊
Hatice497 Sydnfamly Amin İnşallah teşekkür ederim 🌸 Doğum sonrasında dikişlerden dolayı oturamıyorum maalesef bir hafta oturmamak gerekiyor. Hafiften ağrısı oluyor tabi. Tek zorlayan bu şu anda 😊
Sibel48 Hatice497 doktorunuz kimdi Türkiye hastanesinde benim doktorum normal doğurmamı istiyor bende istiyorum fakat korkuyorum 31 haftalığız bizde🙏🙏
Hatice497 Sibel48 doktorum Özgür Çetiner di canım zor bile olsa normal doğum sonrasında ki rahatlık için ben öneririm 😊
Eslina Hatice497 hayırlı olsun canım bişey Şorcam muayeneye kadar hiç sancın varmıyor yoksa biletelim gittin yoksa hastanedemi öğrendin
Hatice497 Eslina Sancım az ve nadiren oluyordu canım bazen belim de bazen aşağıda. Bir hafta öncesinde muayene de 2 cm di sonradan kontrole gittiğimde 4 cm olduğunu öğrendim
Cocomarshmallov Hatice497 hayırlı olsun sağlıcakla büyüt☺️ Bende türkiyede yapıcam personelin iyi olmasına sevindim.
Hatice497 Cocomarshmallov Aminn İnşallah darısı başınıza hayırlısı ile 🌸 ben memnun kaldım umarım sizde kalırsınız
Hatice497 Mtzkuzum 39. Haftamda ultrasonda 3500 du. 3250 olarak doğdu 200-300 gram eksik ya da fazla olabiliyor canım
elif_badeninannesi Hatice497 bende kanalda kalır ıkınamam yeterli gelmz diye korkmuyor degilim 🙈 kanal o kadar uzun mu ya . Bu arada gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün
Hatice497 elif_badeninannesi Uzunluğundan değil aslında. 2-3 kere doğru ıkınma ile oluyor. Ama ben çok güçsüz kalmıştım nefesim kesiliyordu ayrıca kordonumuz kısaydı ve boynuna dolanmıştı bende doğru şekilde ıkınamayınca zorlaştı tabi yani çok aksilik yaşadık maalesef