Bsrtrcl
Kızlar merhaba, ilk gebeliğimde Sedat Umur'a gidiyordum ve memnun kalmıştım kayıp yaşamama rağmen ama bana sana test yapmaya gerek yok dedi hatta çok basit gördü benim durumumu.. Bursa'da bende başka bi doktora gittim o doktor çok çok iyi biri bana hemen testler yapılmasını ve kalbinin durması nın basit bi nedenden olmadığını söyledi.. Sonuç olarak bende kan pıhtılaşması çıktı :( iyiki yaptırmışım iyiki Sedat beyi dinlememişim diyorum kendince iyi bi doktor olabilir tabiki ama şu an ben riskli gebelik olarak görülüyorum galba.. Bursa daki doktorada gidip gelmem zor olabilir o sebeple Sakaryada kıdemli, bilgili ve riskli gebeliklerde uzman bi doktor arıyorum. Var mı bildiğiniz?
Bsrtrcl
??
Bsrtrcl
Yok mu hiç tavsiyeniiizzz
Ncyncy
Ersin Gürsel bir araştır çok iyi diye duydum ve ikidir ona gidiyorum ama özel kliniği var bi hastaneye bağlı değil
Denizay
Riskli gebeliklerde uzman mı bilmiyorum ama gittigim 5 doktorun da göremediği kisti Reyhan Hanım görmüştü. Titiz, detaylı, bilincli ve dikkatli. Adatıp’ta kendisi. Cuma hayırlısıyla dogum yapacagım kendisiyle