Reyhan_boztoprak inan korkuttukları gibi yok sütün gelmez falan diyorlardı çok şükür hiç denildiği gibi olmadı 18 Ekim’de zorunlu sezaryen oldum acil olarak doğuma gittim. Spinal sezaryen oldum çok rahat ve güzel geçti biraz da doktorun tecrübesine eline bağlı ilk gün ayağa kalktım bebeğimi kucagına alıp emzirdim eve gelince ev temizliği bile yaptım ilk ayaga kalkmak çok önemli sürekli yatarsan ağrıların hafiflemez bol su içip hastanede koridorda sürekli gezin :) sağlıcakla doğum yapın çok rahat hiç korkmayın kendinize güvenin...