Hurit 35+4 olduk 36+4 de gidicem doktor çatı muayenesi yapar mı acaba bebegiminde biraz iri olduğunu söyledi ondan dolayı da yapar mı acaba diye merak ediyorum
Sbl_01 Hurit ben 36+0 da gittim nst de sancım çıktı ve Bebek Rahime baskı yapıyordu bu yüzden hem açıklığa baktı hemde çatı muayenesi yaptı normalde ne zaman yapılır bilmiyorum canım