Tgbh2810 Arkadaşlar merhaba. Hamileliğinin 35. Haftası ve sonrasında magnezyum kullanan var mı ? 36. Haftadan sonra kullanılmaması gerektiğine dair bir bilgi edindim doğum kasılmalarını geciktiriyormuş diye. Fakat benim 35. Haftama kadar ağrım olmamışken artık diz kapağımdan aşağısı sızlıyor ve belim ağrıyor. Doktorumda magnezyum yazdı. İçtiğim zaman rahatlıyorum. Acaba bu haftalarda magnezyum kullanan oldumu ? Doğumu geciktirdimi gerçekten yoksa bir sorun olmadımı? Bilgilendirirseniz sevinirim.
Momgirl Tgbh2810 bende dün kramplar ve uyuşmalar için doktoruma gittim magnezyum yazdı hatta ilk hafta sabah akşam iç sonra duruma bakar düşürürüz dedi.biz şimdi 26 dayız.bence dr. Bildiği olmasa yazmazdı sonuçta kaçıncı haftada olduğunun farkındadır yani
Tgbh2810 @Ayse_12 daha yeni yazdı sayılır şu zamana kadar kullan diye bir şey söylemedi 19 kasımda kontrolüm var o zaman devam edeyim mi diye soracağım