Cigdem07 beni nstye sabah aç karnına alıyor özellikle doktorum, ona rağmen o aparatları tekmeleriyle yerinden oynatıyor. Nstye başladığımız andan bittiği ana kadar, hareket edince basılan tuş hep basılı bende😂 ama sağolsun bu hareketliliği başına iş açtı, geçen hafta kordona dolandı. 38+0’ı görür görmez hemen sezaryen olacağım. Kordona rağmen hareketli ve gerçi bu sayede her şeyin yolunda olduğuna emin olarak içim rahat bir şekilde son 8 günüm kaldı 38’i bekleyebilir oldum. Çelişkili bir durum bizimkisi😂