Acelya35 evet canim egepol e ben gidiyordum sonra vazgeçtim aciliyette aksam vakti nobetci doktorun girmwsi cok aacma kendi doktorun gelmiyor bide esin vs kimseyide almıyor yanına rabbim hayırlı etsin biraz daha aslinda nasip işi doktor ben ilk dogumumda cok doktor degistirdim bir türlü ısınamamıştım doktorlara suan egeyasamda bir doktorum var bide devlete ayrı giriyorum