Dilaraxx bende ilk meslek hastanesine gittim sonra cebeciye devam ediyorum ama pek memnun olduğum söylenemez. Sabit bi doktor yok asistanlar var hep. Özeller çok pahalı malesef, o yüzden şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum bakalım. 24 yaşındayım sen