Tupbebekhikayem__ Hanımlar merhaba 13 haftalık ikizlere gebeyim rahmimde damar seyirmesi gibi birşeylee oluyor herkes hareket değil diyorlar ben yine de tecrubenize güvenmek istedim.Hareketmi yoksa gerçekten damar seyirmesi mi
Poncik77 Tupbebekhikayem__ Badevehande bnde bu sabah gördüm karnım resmen kalp gbi atıyordu dışardan bakınca 😂
gozde1267 Tupbebekhikayem__ Bebek biraz büyüyünce hissedersin zaten Bebek hareketi değil o bende de oluyordu çok rahat ayırt ediliyor 🥰
Nermink Tupbebekhikayem__ göbeğin hemen altında ya üstünde oluyor. Rahmimiz büyüdükçe damarlara daha çok baskı yaptıgı için hissediyoruz
nilly Tupbebekhikayem__ damardır canım. Tam göbek deliğinin oralarda pıt pıt düzenli atıyosa aort damarıdır. Ama bi fıkırdayıp yok oluyosa gaz hareketidir. İlk gebeliklerde 20. haftadan sonra anlaşılabiliyo bebek hareketleri.
Badevehande Damar atması o kasıkta dokunuş şeklinde hissedeceksin bebek haraketini ve dışardan belli olmaz ilk hissettiğin zamanlar.
Poncik77 Badevehande 15+1 🙂 bebekle alakalı mi damar atması mi bilmiyorum ama resmen göbeğim atıyordu kalp atışı gbi 🙂
Badevehande Tupbebekhikayem__ sürekli ritmik şekildeyse damar atmasıdır dokunuşsa bi defa yada 2 defa olmuşsa bebektir
Badevehande Poncik77 haftanız erken sizinde ama o damar atması canım bebek bi dokunsun hemen anlarsın ilk dokunuşunda anlamıştım sonra hergün hissettim kuvvetlendi hızlı büyüyorlar
Poncik77 Badevehande hissetmek istiyorum artık sabırsızlanıyor insan ve bu kezde herşeyi ona yorar oldum 🤣😂 tüh sevinmiştim o kadar da
Esraygtf Poncik77 hissettiğiniz damar atması kan akışı hamilelikte cok hızlandığı için hissediliyor :)
Guldenece_2525 Tupbebekhikayem__ rahim genişlemesinden dolayı oluşan kas seyirmesidir o canım 13 haftalıkken hissedilmez..ikinci gebelikte 16. 17. Haftada ilk gebelikte ise 20.21 haftadan sonra hissedilir bebek hareketleri
Esraygtf Poncik77 cook yakındaa insallah🙏🏻 Ben 17 de hissetmiştim ilk kez 19-20. Haftalarda cok net hissediliyor