Merve2744
Canım çok geçmiş olsun senin sınavında bu şekildeymiş üzülme bende de perde var şuanda doktor dedi yada çift rahimde olabilir ama perde gözüküyor dedi şuan zor bir hamilelik yaşıyorum arada kanamalarım oluyor düşük tehlikem var o geçse dahi erken doğum dün gittim kontrole şuanlık bir sorun yok dedi ama sürekli yatıyorum benim sana tavsiyem iyi bir doktora git hangi şehirdesin bilmiyorum ama o perdeyi aldır rahimden ve sonrasında hamile kal zaten 2 tane kayıptan sonra perdeyi alıyorlarmış ben çok araştırdım ve doktorlara da sordum