Zeyno_ ben devlette yaptırdım ikili testi 3lu yaptırmadım ama 17.haftamda AFP alfa (omurilik) ile alakalı bir test yaptırdım 3lu test yerine 21.haftamda da detaylı ultrasona girdim ben bunları hem doktorum önerdiği için hemde varsa bebeğimde bir sorun erken müdahale edilebilmesi için yaptirdim. Allah korusun bir sorun var ise doğum sonrası bebeğe ameliyat vs yapilabiliyor canım. Yada en azından çocuğunun sorununu doğumdan sonra öğrenip afallamamak istedik eşimle sonuçta yavrumun herhangi bir sağlık sorununu bilmek hayatımızı ona göre hazırlamak bizim sorumlulugumuzda
Diyorlar ki aldirmayacaksan test yaptırma bu görüş bana ters yavrumu aldirmayacagim ama bilinçli bir anne baba olmak benim yavruma olan en büyük sorumluluğum.
Bulunduğun devlet hast. Şayet ikili 3lu test yapmıyorsa haftana takip başka bir devlette yaptırmayı dene canım veya haftan geçtiyse mutlaka detayliya gir ihmal etme.