Melek25 TugceServan gitmedim ama doğumun orada olacak ilgi alakaları güzel fakat 1 odaya 6 bayan alıyorlar herkez herkesin vajinasini görüyor kimin doğumu başlarsa dogumhaneye gidiyor
[silindi] Berna aslana gidiyorum cok iyi bi doktor uzunca bakıyor ultrasonda ben memnun kaldım ama doğum için gidermiyim muamma?? Bende bişey sormak istiyorum randevu sisteminde (MHRS) 3 aydan az hamileliği veya üç aydan büyük gebeliği olanlar diyor Siz buna dikkat ederek mi alıyorsunuz Mecbur gitmem gerek randevu zor bulunuyor buldum 3 aydan az gebelik için diyor Ben zannetmiyorum doktorlar bununla o kadar ilgilensin şimdiye kadar gittin randevu detayına bakanı görmedim sizler yaşadınız mı böyle bi durum ??
TugceServan [silindi] ben hiç gitmedjm hastaneye arkadaşım gidiyor iyidegil diye duydum çevreden onun için sordum
TugceServan Melek25 ya işte benimde istemediğim şey ya doğum yapınca da oda da kaç kişi olur Allah bilir rahat edemem
[silindi] TugceServan doğum için benimde tercihim değil ama şuan Berna hanıma gidiyorum ilgisi cok iyi