Deriko ben süt sağma makinası aldım ama ben evde olmayacağım zamanlar sırf eşim besleyebilsin diye düşünerek aldım. Süt olmazsa o makinede işe yaramaz ama yeni doğum yapan kuzenim var ben en olmadı ona hediye ederim boşa masraf değil diye doğurmadan aldım. Eğer evde olacaksanız, çalışmayacaksanız çok gerek olmayabilir yada doğum sonrası ihtiyaca göre alınabilir. Ben biberonu cam kırılırsa falan diye endişelenerek yenidoğan için olan küçüklerden pp malzeme olanı aldım. Önce sirkeli suda beklettim sonra kaynamış suda 10 dk bekletip temiz su ile iyice yıkadım sonra buzdolabı poşeti ile hastane çantama yerleştirdim. İnşallah sütüm olurda gerek olmaz.