Sabirsizanne16 zaten ilk alti ay kullanılıyor gayet uygun bebekler için bence sıkıntısı yok arabaya takilip çıkartılmasıda çok çok kolay pusetinde de bir sorun görmedim dediğim gibi kullanmadım daha orasını pekte bilemeyecegim suanlik görünüş gayet iyi güzel kullanisli ❣️ hiçte pişmanlık hissetmedim aldıktan sonra suda soylemi olsaydı dediğim birşey olmadı 😊