feraye12 canım onceden yukarıdaysa ve bırden asaya ındıyse dogum yakın derler ama ben tabıkı doktor degılım.Komsumuzun kızının karnı asaya ınmıstı uzun yola gıdeceklerdı annem gıtmeyın bu kız yakındır dogurur dedı gıttıklerı gıbı gerı donduler uc hafta erken gelmıstı bebıs .Ama senın daha baya var