Mihranyesim merhabalar 3. Hamileliğim 2 kez genel anestezi ile sezeryan oldum hicbir sıkıntı yaşamadım ama normal doğum yapabilmeyi çok isterdim.Bence akışına bırakmak bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle gelmesi daha güzel benim suyum gelmişti suni sanci aolama rağmen 12 saatte gereken acilmam olmadı ve mecburi sezeryan olmuştum.