Yagmur_9458 Kızlar 33 haftalık gebeym geceleri aglayarak uyandıgımı biliyorum kac kere mide yanmasından denemedigim hic bisey kalmamıstı artık elma soda süt surup hepsini kullanıp hala da kurtulamıyordum en fazla yarım saat etki ediyordu. Rabiza 20 mg bir hap yazdı dr o kadar iyi geldi ki anlatamam resmen bosa eziyet cekmisim. Burda benim gibi mide yanması ceken bisürü hamis oldugunu biliyorum hep destek olmaya calıstk ama bulduklarımz gecici cözüm oldu dr danısın mutlaka ve alın derim 4 gündr iciyorum günde 1 kere o kadar iyiyim ki mide yanmasndan eser kalmadı yediklerimden korkmuyorum sizle de paylasmak istedim 😍🥰